Vi är FHV:are, och festar inte alls!


Sambo Elin som var lekledare för HUM:arna. Älskar färgen, eller vad säger moster?



Ett gäng nyktra Kronor påväg till B&B för att dricka ROSA PANTRAR OCH TEQUILA. Vi var inte så talföra dagen efter... Undrar varför?



Ett kort taget samma kväll klockan 00.14. Fråga mig inte vad det föreställer. Något väldigt vitt.



Alla nollor i Picassoparken bygger lådbilar och flottar. Jag och Michaela gick och köpte skor! HAHA



Vår laudebil! GRYMT SNYGG! Vår grymt heta General X-tra allt fick äran att ta premiäråket. Hon ser ju ut att ha det ganska bekvämt i soffan iallafall. =)



Hela vår stab. Den bästa av dom alla! Ser ni Lady gaga någonstans på bilden?



Vår flotte skulle ta Kronorna över Nissan. SER NI ATT VI LEDER? Vi fastnade dock i strömmen och kom på en ganska dålig placering....



Efter att vår stab avslöjat sig. Inte direkt vad någon räknade med! Men jäklar vilka trevliga tjejer (och en kille, doktorn förstås!).



HAHA världens bästa bild från finsittningen. Vi skulle ta kort på doktorn (längst bort till vänster), men det var lite för mörkt.... Och en onykter fotograf skulle ta kortet.. Dömt att misslyckas!



Fick besök av syster, Paul och Alfie i söndags. Här är Hille vacker (som alltid) framför mitt hus.

Ursäktar dålig bildkvalitet! Imorgon far jag till Göteborg!


Kommentarer
Postat av: Hille

Klockren bild längst ner. Vi längtar till onsdag!

2010-09-02 @ 17:57:20
Postat av: mosta A

2010-09-02 @ 18:58:29
Postat av: Mosta A

Trycker alltid fel:( himla fina gröna dräkter tycker jag.

Hoppas allt är bra och att du inte festar för mycket. (skojar bara). härliga bilder.

2010-09-02 @ 19:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0