Oh can you tell?

Idag var det sista föreläsningen (för min del) innan tentan den 1 oktober! Nervöst att inte veta hur den ser ut och vad som är viktigt att kunna. Jag åker hem till Uppsala för att hämta lite inspiration till plugg! Jag har bestämt mig för att sitta två timmar varje förmiddag nergrävd i böckerna däruppe. Det blir inte bara att ha roligt. =)

Mycket ska hinnas med idag! Väskor ska packas, grupparbete ska förberedas, två tvättar ska stoppas in i maskinen (vaknade kvart i sju imorse och hade blödit ner lakanen, med näsblod! Typiskt!), mat ska lagas och ikväll är det tjejkväll på Snöstorpsvägen.

Imorgon vid den här tiden ligger jag i Uppsala på en röd soffa och är barn igen, självklart med världens finaste hund vid min sida. Det ser jag fram emot.



Kommentarer
Postat av: Mosta A`

Hur ska detta gå till? Hoppas du får mysa ordentligt när du är hemma!!!! HA de bra

PIÖ/ Mosta A´´

2010-09-20 @ 21:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0