Göteborg VS. Halmstad


Jag åkte till Götet och hälsade på vännen Thea. Vi åt middag, pratade skit och åkte pariserhjul.



Den lilla utsikten över hamnen. Det var riktigt högt upp.



Avslutades med en varsin drink på en bar. Den i plåtburken var SÅ god, Mango spinn tror jag den hette.



Återvände till Halmstad och roligheter byttes ut mot plugg. Jag trodde Forskningsprocessen skulle vara det tråkigaste ever, men jisses vad intressant det var! Jag var helt fast!



Efter ett par timmars plugg mötte jag upp mina hälsopedagoger Michaela och Emma. Vi tog en promenad nere på Östra stranden. Det var så mysigt!



När jag kom hem så var jag så sugen på linssoppa, så jag tog med mig sambo Elin och åkte till flygstaden för att inhandla de saker som fattades. Det var det godaste jag ätit på länge, och så enkelt! Mumma!
Nu ska jag gå ner till mina pedagoger igen och kolla på Remember me, min nya favorit film!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det låter som om ni har det trevligt därborta. :)

Besöket var kvar lite längre än väntat.

Idag kommer Emma Nyholm hit. Vi ska hänga lite.

2010-09-06 @ 08:53:36
URL: http://sofiaineast.blogg.se/
Postat av: mosta A´

härligt att du blir berest och får se på olika städer på den västra sidan av Sverige. Du är välkommen till den östra sidan på 7 årskalas. typ 22 oktober. PIÖ/ mosta A´

2010-09-06 @ 14:06:23
Postat av: Julia

Moster! Jag har planerat in den helgen. Det är nästan så bra så att jag kan fyka upp på torsdag och stanna till söndag. =) Vi kan ju höras närmare!

2010-09-06 @ 16:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0