En liten studentfest kanske!


Klassens BFs outfit för kvällen. Kavajen for av ganska snabbt!



Studentkylskåpet!



Suddig bild på världens finaste Cissi och jag. Vi är ett gäng Uppsalabor som umgås härnere. Vi kallar oss för BJ-barn! Cissi och jag är två BJ-barn!



Två andra BJ-barn, Robert & Daniel. Dom gillar att kramas våra grabbar.



Här är vi på G! Jag, Michaela & Sofia mosade upp oss i hörnet och tog lite kort.



Cissi kör på riktig snus, medan jag hittade en hotellkaramell som fick agera prilla. Ser ut som jag blivit misshandlad eller något fint!



Järngänget! Alltid tillsammans!



Sista bilden för kvällen! Vi hängde på ett ställe som hette Morfars. Kan vara det roligaste partystället jag varit på i hela mitt liv! Dom körde så bra musik så det inte gick att stå still. Fy vilken rolig kväll!
Idag mår vi dock som vi förtjänar, MEN fan vad vi hade kul igår!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Snygga jeans!!!!!!

Nya? Ni verkar ha haft en skojig kväll.

Gillar den suddiga, dåsiga bilden på dig och C.

2010-09-12 @ 16:52:50
URL: http://sofiaineast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0