Viva la pluggperiod...

Min dag startade på bästa tänkbara sätt. Jag tog min morgonprommis som vanligt, sen hem för att duscha och äta en mumsig frulle. Sen kom det bästa. Det BÄSTA på hela dagen! Jag stog utanför skolan och väntade på Elvis och Babbsan, och vem kommer då gåendes förbi? Jo, McDreamy.... Han läser till byggnadsingenjör (byggis!!!) och är.... något utöver det vanliga. Jag svävade nästan uppför de miljarder trappsteg som är upp till salen.

Sen kom bakslaget.. Vi får papper efter papper med olika seminarieuppgifter och nya scheman. Massvis med stora uppgifter + en hemtenta som ska skrivas under tiden vi gör dom andra uppgifterna. Som vanligt ska vi ha tre föreläsningar i veckan också. Den här femveckors perioden kommer inte vara att leka med. Plugg varje dag (förutom när jag far till ÖÖÖLAND). Nu ska jag äta mat, sen ska Cissi och jag färga utväxten, samtidigt som vi pluggar (såklart!)



Frukt och den "braiga" boken "Kan man vara sjuk och ändå ha hälsan". En numer typisk vardag för mig.



Något positivt. Jag har världens vackraste promenadstråk. Igår la jag mig på en bänk efter halva vägen och bara var. Ett kort togs för att jag inte skulle glömma bort hur fint det var. =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-10-11 @ 19:16:20
URL: http://sofiaineast.blogg.se/
Postat av: Sofia

Härligt det lät med daglig morgonprommis. :)

Vi saknarej!

2010-10-11 @ 19:16:58
URL: http://sofiaineast.blogg.se/
Postat av: mosta A

Vicken tur du har som får träffa en "Byggis".

Längta efta diii.

2010-10-12 @ 08:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0