Ordinera talförbud, finns det på kartan?

Efter att studenthälsan hotade med att skicka mig till akuten så fick jag tid hos vårdcentralen (vilken makt!).
Jag fick träffa en trevlig liten krutgubbe som berömde mitt lady gaga linne och mitt vältränade axelparti (tackar för den!). CRP togs och han kikade i halsen. Det visade sig vara ett virus i de nedre luftvägarna. Ordination? Coccilana och talförbud. Jag trodde människan skämtade, men tydligen ska jag hålla käften i två dygn. Det ska bli en spännande uppgift. Ska bara ringa mamma och säga vad han sa, det räknas väl inte?
HÖHÖ!

Jag vill till Öland nu. Jag kunde ju lika gärna hålla käften där som här, eller hur?!



ZZZZZZZip it!
Fick ett fint plåster med elefanter som cyklar på fingret. Dagens glädje!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är söt.

2010-10-19 @ 19:43:58
URL: http://sofiaineast.blogg.se/
Postat av: mosta A

Hur tror du att det skulle gå?? Jag bara undrar!

Krya på dig lilla gumman!!!!

Vi längtar efter dig mee

2010-10-19 @ 21:48:23
Postat av: Hille

Ses på fredag:_)

2010-10-20 @ 08:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0