Luta dig tillbaka, och ta helg

Nu är det fredag eftermiddag. Jag skulle ha studerat hela dagen men har istället legat nerbäddad i min säng hela dagen med pannknack! Jag har alldeles precis börjat med att dammsuga hela lägenheten (utan de andras rum då). Mitt rum är kvar och jag känner mig omotiverad. Hur kommer det sig att golvet alltid är täckt med massor av kläder trots att man precis stoppat ner allt i garderoben? Hur som haver. Det ska dammsugas. För sista gången innan jag bor på Vattugatan. Ikväll är det taco kväll här i huset. Vi tre sambosar ska äta tacos och kolla på disneyfilmer.

Imorgon är det först ett Kettleballs pass på gymmet, introduktion. Mycket spännande. Sen är det tvättstuga hela (för- och) eftermiddagen. Sen är det preparty här hemma (lite som en utflyttningsfest tror jag) och sen är det utgång, troligtvis till B&B eller Morfars. Kul lördag! Måste klämma in två kapitel från kurslitteraturen också. Aldrig en ledig stund!



Mellanmål! Charlotte Perellis egna proteinpulver är mumma!



Svampen efter jobb och gym. Astaggad för att cykla hem......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0