It feels so real from the outside

Nu är allt tentaplugg och gasquen över så nu har jag äntligen tid för en uppdatering!

Uppsala var jätte härligt. Det var jätte skönt att träffa HELA (ja, hela) familjen samtidigt, det händer ju faktist inte så ofta! Alla respektive, alla barn och alla hundar. Jag fick se mina favoritherrar spela innebandy också, Storvreta spelade faktist på min födelsedag så det var som en liten present att gå ner och titta på dom. Jag längtade lite efter mina vänner härnere men ville inte åka tillbaka så det var tungt på tisdagkvällen när jag satt mig på flyget. Jag längtade hem till mammi och pappi redan innan vi landat i Halmstad....

Jag kom hem och mådde som en kratta. Halsen var helt igen shwollen och huvudet bankade. Jag frös som jag aldrig gjort för och kröp direkt i säng. Det var den värsta kvällen jag varit med om på länge, SÅN smärta i hela kroppen så ett tag var jag nära på att ringa ambulansen. Det är ju dock lite svårt när man inte kan prata... Detaljer.. Jag visste att det var tre dagar kvar till tentan och onsdagen skulle innebära massa plugg. Jag somnade efter många om och men.

Mötte Elvis och Babbsan nere på stadsbiblioteket dagen efter. Som tur var så mådde jag lite bättre, dock var jag inte så talför de första timmarna. Vi gick igenom gamla tentor och drack massa gott te från espresso house för att hålla oss vid liv. Hela dagen satt vi nergrävda i böcker och papper. Det var gasque på kvällen så jag var tvungen att sova lite middag emellan. Temat på gasquen var White trash, bilder kommer nedanför hur gräsliga vi såg ut. Två cider fick jag i mig sen fick jag ta en promenad med en onykter Babbsan så hon fick komma in på kårpuben efteråt, HAHA! Jag gick hem 12, utan röst. Såklart!

Idag var det tentilenta, min första sådana! Det kändes som ett prov på högstadiet när man satt där med isärdragna bord. Tentan var svårare än de vi pluggat på tidigare men jag hoppas iallafall på ett godkänt!
Russin fick bli mitt tilltugg och pappersnäsdukar min räddning. Älska förkylningar.

I helgen flyttar jag ner till Michaelas 19 kvadrat. Vi ska vara ensamstående när Emma är i Blekinge, så då flyttar vi ihop och har myshelg! Yey! Nu håller jag på och tvättar, sen ska vi ner till Linda som fått tillgång till sin lägenhet idag. Det skulle tydligen firas med tårta på golvet. Jag kör nog på russin! Lyx!



Älskade Allons! Han är söt även fast han har potatisgratäng överallt!



Mitt odjur... Flytta ner till mig, snälla!



Snygg tjej på gasquen! Dock fick kepsen stanna hemma.
Nätstrumpor= nya trenden!



Mina partners in crime, Michaela och Emma. Kassler-tjejerna! =)



Korv-Calle med spänstiga tjej-träningsbyxor. Hett...



Babbsan och jag fastnade på bild.



Robert, Teresia och Jesper på Smålands nation. Vi kilade stadigt hela kvällen.


Kommentarer
Postat av: Sofia

FINAAAAAAAAAAAAA!

2010-10-01 @ 16:06:03
URL: http://sofiaineast.blogg.se/
Postat av: Hille

Så jäkla spänstig:-) Älskade Allons saknar sin moster. Kom hit på onsdag gå han runt och skriker!!!!

2010-10-01 @ 19:32:17
Postat av: mosta A´

hoppas att du har piggnat på dig nu!!!!!

Men du vet väl att man ska ta det lugnt när man är sjuk.

PIÖ/

2010-10-03 @ 14:37:20
Postat av: Sanderww

Saknar dig!! kom hem igen!!!:-(

2010-10-04 @ 19:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0