International suit-up day

Jag fick höra av en bekant att det är international suit-up day idag. Man ska alltså ha kostym på sig idag! Jag blev nästan förvånad över hur många jag mötte påväg till och i skolan som gled runt med kostym. Jag sträckte mig till att ha en kavaj. Det är alltig något. =)



Lille kavaj tjejen


Nu i afton ska jag på intensivpass som jag tvingat med Cissi och hennes roomie Lynn på. Mitt första intensivpass i Halmstad, dom lär ju inte göra mig besvikna. Dock har dom endast ett pass i veckan och det är inte mycket folk där, det känns inte lovande. Hur som så ska jag ge det en chans.

Idag var förövrigt sista skoldagen för den här veckan (går i och för sig alltid måndag-onsdag). Dock blir det ingen vila torsdag, fredag då en MASSA uppgifter ska göras. Tur att högskolebiblioteket ligger så nära. Det enda stället man får lugn och ro på här. Ingen som skriker, ingen som smäller i dörrarna och ingen som härjar. Bara luuugnt och skönt, en fri zon! En banan och en flaska vatten som sällskap, utmärkt! Imorgon ska jag även jobba tre timmar på gymmet. Det ska bli skönt faktist, tänka på något annat än skolan och umgås med folk som inte pluggar. Vad gnällig jag låter idag, haha! Men jag är bara trött, sjuuukt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0