I'm in here

Jag lever! (knappt)

Håller på och hostar upp lungorna och orkar ingenting. Gick i skolan idag mellan 10 och 15. Dock var jag inte så delaktig utan kämpade mest för att hålla mig sittandes. När jag kom hem ramlade jag ihop i sängen och somnade. Jag ville absolut inte ringa vårdcentralen men mor tvingade mig imorse, så får jag inte ens komma dit! Vad var det för mening?

Seminariet imorgon kommer nog bli en rolig historia. Vi ska presentera vårat "fall" om Lars som skiljt sig och blivit deprimerad för att han har ett lågt KASAM (känsla av sammanhang) och ett externt Locus of Control som innebär att han litar på att folk i hans omgivning löser hans problem åt honom. Ett väldigt intressant arbete, men jag vet inte hur jag ska orka stå upp i två timmar? Mer död åt folket.

Nu ska jag hosta lite till och försöka plugga. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0