Come Josephine my flying machine

Jag skrev ett inlägg innan jag for iväg till växjö men det ville inte läggas upp. Hmm..

Iallafall! Växjö har jag varit i och lekt med skitungen (bokstavligt talat). Vi var på Leos lekland. Bildbevis kommer nedan! Det är så skönt att komma iväg ett par minuter. Det är segt att vänta på att flytta så jag fördriver tiden med resor hit och dit. :D

När jag kom hem igår blev jag bjuden på middag av min nästan sambo Michaela. Jag bor typ nere hos henne nu. Vi åt hemmagjorda morotsbiffar med nudlar, soja och sweet chili sås. SÅ GOTTT! Hon är typ mästerkocken.... Jag känner mig så kass på detta med mat! Hoho! Jag fick i uppgift att hjälpa henne frosta av frysen, vilket tog typ 10 minuter. Frysfack är fantastiska på det viset. Sen var det Titanic. Därav rubriken, det är den låten Rose sjunger när hon ligger i vattnet i slutet. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FIN! Jag lyssnar sönder den på spotify nu, bara för att!

Imorse tog jag cykeln upp till gymmet, det är sol och vindstilla (tro det eller ej!) i Halmstad så jag njöt verkligen hela cykelturen. Lite folk på gymmet och ett inspirerande kettleballs pass blev inbokat. En bra lördag morgon. Nu ska jag ägna resterande dagen till hälsopsykologi. Förberedande uppgift inför seminarium om två veckor. Skönt att ha det gjort!



Mohahaha! På Leos lekland, vem har roligast?!



Albino anden som jag såg på min morgonpromenad häromdagen! Hur coolt är det inte?!



Tog kort på Nissan när jag cyklade till Slottsmöllan imorse. Så svalt och mysigt!



Cykelvägen till Möllan. Halmstad och Uppsala påminner rätt så mycket om varandra. Hade jag inte vetat att detta var i Halmstad så hade jag enkelt kunnat gissa att det är stadsparken i Uppsala. Ser ni att hösten inte kommit så långt här? Träden är fortfarande gröna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0