20 oktober 2010

Jag hade nog en riktig tur idag. Jag mådde finemang imorse och tänkte avvakta med att ta hostmedicinen tills jag skulle gå på föreläsning i skolan. Så fick jag veta att den var inställd så vid 12-tiden tog jag en hutt. Nu har jag sovit sen klockan 13, slog upp mina gröna/blå/vad-fan-det-är-för-färg-på-mina- ögon alldeles nyss.

Jag har varit tyst idag! Ringde till nya hyresvärden vid 9 imorse och pratade om nyckeln, sen pratade jag med mamma en snabbis nu. Det är liksom det jag pratat idag! Tur att jag sovit större delen av dagen, annars hade jag nog varit galen vid det här laget. =)

Imorgon åker jag äntligen till min PF på Öland. Jag läääääääääääääääängtar så mycket efter dom!


Kommentarer
Postat av: Hille

Längtar du inte efter din syster??:-p

2010-10-21 @ 20:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0