Weekend i Göteborg, välbehövligt!

Om en timme åker jag upp till Göteborg. Kvällen ska spenderas med Thea. Jag ska se hur hon bor och sen ska vi ut och äta något gott. Tänka på lite annat och komma iväg en sväng känns bra nu. Imorgon kommer min käraste käraste Michaela och möter upp där i "norr". Vi ska på jul på Liseberg och ha julmys hela dagen! Hoppas det inte blåser bara, charmen försvinner lite då.

Det är inte många grader i min lägenhet idag (inte igår heller). Springer runt med en filt runt mig hela tiden. Kanske läge att hyresvärden lagar hålet i dörren så man inte dör av kyla. Tänk sen när det blir 20 minus! Burr...

På måndag ska jag förövrigt till studievägledaren och disskutera min framtid härnere. Kanske kan tala sig in på sjuksköterske utbildningen här? Det vore något. (drömma går ju....)

Packa en väska och gå ner till tågstationen kanske vore något. Javisst!



Bara för att påminna mig själv om värmen den där kvällen/natten. 25 grader.
Majas min gör det hela ännu bättre. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0