När allting börjar om.

Jag har sån tentaångest. Imorgon är det dags för den omtalade omtentan och jag är så mätt på att plugga, får inte in något mer i min träskalle.

Imorse fick jag förövrigt känna på att jag bodde i Halmstad, på riktigt. Det ösregnade och blåste som det ska göra här. Vatten & vindtät jacka hjälpte inte ett jota, jag var dyngsur när jag kom hem. Som toppen på moset hade jag glömt ta av min muttvärmare från cykelsadeln så den var dyngsur också. Länge leve västkust.

Min data är lätt ur funktion för tillfället, den dör lite när som. Dock har den hållt i gång hela dagen idag, så den kanske är som vanligt igen? God knows. Iallafall så ska jag till Samariterhemmet och göra en intervju hos en folkhälsovetare som jobbar med hälsofrämjande frågor inom barn och föräldrarstöd, det ska bli coolt. Lite arbete ute i verkligheten skadar inte.

Imorgon far jag hem till min gamla hemstad.




Väl hemma ska jag leka med smulan som har blivit alldeles för stor på 1,5 månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0