Jag kanske ska göra karriär som officier?

Jag var så skicklig imorse. På min morgonpromenad fick jag för mig att jag skulle försöka hitta ett bra spår på Galgberget (igår gick jag vilse där...). Jag gick på och tyckte mig få till en bra runda. Jag har musik i öronen och hör någonstans att det skjuts med vapen. Självklart är jag i närheten av militärens skjutfält tänkte jag och knatade på. Efter ett tag kikade jag upp från marken, och det visar sig att jag mer eller mindre står på skjutfältet. Framför mig ligger militärerna i full mundering och kravlar runt på marken med sina vapen. Hur fan hamnade jag där?! Jag följde ju 5:ans spår. Jag tittar efter markeringarna på träden och mycket riktigt skulle jag gå där. Det kändes ju som en livsfara att det var motionsspår mitt på skjutfältet? Dom sköt ju som hulliganer mot gud vet vad. Jag flinade för mig själv och gick vidare till djurkyrkogården och tittade där. Det kändes tryggare!

Idag ska jag vara effektiviteten själv. Först ska jag skriva klart de sista frågorna på hemtentan. Sen ska jag äta lurre, sen baka ost & broccoli paj. Det skadar inte att ha lite matlådor i frysen. Kanske ska göra makaronipudding när jag ändå ska köpa mjölk? Hårda beslut att ta..

Igår bokade jag tågbiljett hem. Den 13 november direkt efter tentan åker jag hem i en vecka (förhoppningsvis). Hille och jag ska färga håret på varandra. Sen ska jag såklart gosa med odjuret. Jag tyckte han kunde stanna här hos mig dom här dagarna, men det gick inte päronen med på. Rackarns...



Söjt lejten kille dauwsååååååån


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, kom hem julanta!

2010-11-04 @ 03:39:47
Postat av: Sofia

DAAAAUUUAWSSSEEEN! Lilla killen dulli dulli!



Koooom heeeem, vi börjar om igeeeeen. Vi glömmer allllllt. Där ute eeeee det så kaaaaallt. KOM HEM!

2010-11-04 @ 10:39:36
URL: http://sofiaineast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0