Fredagsmys!

Ikväll skulle det egentligen bli utgång på Mårtenssons men jag är som ett lik. Det är kåren imorgon och det talas om att vi kilar dit istället och tar en filmkväll ikväll. En mycket klok tanke.

Imorse möttes jag och Cissi upp för att lämna vår tenta på skolan, så skönt när vi bor nära varandra så man kan gå tillsammans. Sen gick jag faktist hem och sov i två timmar. Sen tog jag cykeln ut till maxi och handlade lite frukt som jag körde ihop till en smoothie. Bild nedanför!

Jag är sugen på att gå på core klockan 17, men kroppen säger nog ifrån (därav sjukdomsmarathon sen en månad tillbaka). Jag vill vara frisk som en nötkärna när jag kommer hem så jag kan gå på Manges och Anna-Lenas intensivpass (hjärta). Träningsglädje på HÖG nivå!



Passions- och mangosmoothie
Fan det godaste "drinken" man kan dricka, helt alkoholfri också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0