Don't dance with disco dinosaurs

Haha, jag är så jäkla bra! Mamma och pappa fick ta med sig en kartong med saker hem. Där i ligger så klart min kamera sladd. Jag hade tagit så fina bilder med kameran på hur lägenheten såg ut, men nu fick jag ta med mobilen istället. Hellre det än inget alls. Jag måste ju visa hur min stora takvåning ser ut (16 kvadrat på bottenvåningen är bara detaljer).

Idag hade vi en föreläsning i skolan som hette "Sexuall och reproduktiv hälsa". Intressant tyckte vi, tills det kom fram att detta var sexual kunskap. "Använd kondom, testa dig, ligg inte runt", så lät det i två timmar. Hemtentan kändes jäkligt lockande just då. Men det var kul att träffa alla mates igen och planera för halloween partyt som är på lördag när alla på hela skolans tentor är färdiga. Drag på kåren!

Ikväll ska vi ut och äta på restaurang när lille Emma fyller år! "Gammel tanten" blir 22 bast och därmed äldst av oss alla! Det är kul att påminna henne om det. =)

Måste även säga tack till dom som hjälpte mig flytta i fredags! Tack tack!




Rummet. Det blev riktigt mysigt när det kom upp lite saker på väggarna. Lagom för en så att säga. =)



Andra hållet. Stoooort som tusan! Blommorna i fönstret fick jag av moster Nilla som var här på visit i lördags.



Toalett till vänster, dusch till höger. Mycket praktiskt!



Den som mest hjälpte till vid flytten, hundvakten Alfons ;)



Kommentarer
Postat av: Paulie

Så fint det blev :) Har du invigt bordet nu? :)

2010-11-01 @ 20:31:27
Postat av: Hille

Hundvakten gjorde ett jäkla bra jobb. Skruvade på bra på möblerna. Det blev kalasfint:-) Fin blomma du fick av nilla, en sån vill jag med ha. Puss

2010-11-02 @ 18:31:06
Postat av: mosta A´

Herregud vad stort det är. Var ska du få plats med soffan???????

Hoppas du trivs.

PIÖ/ PM

2010-11-03 @ 09:50:26
Postat av: Sofia

Gud vad fint du har det. Litet och mysigt. Du hade ju t o m frys. Det hade inte ens jag 26an. Hoppas man får titta förbi nångång. :D

2010-11-03 @ 10:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0