Bad day

Det snöar utanför fönstret men blir vatten på marken. Bara det gör att jag blir på dåligt humör. Jag hatar att det blåser, jag har typ ledsnat på det nu. Idag kändes den här dumma folkhälsovetenskapen som det tråkigaste i världen och jag fick för mig att det är fel utbildning. Sjuksyrra tankarna kom upp igen, vilket de gjort ofta sista veckorna. En riktig skit dag.

Ikväll ska jag alltså gräva ner mig i den dumma seminarieuppgiften till imorgon, dricka te och kolla på House. Jag känner mig elak om jag ska sänka fler människor med mitt dåliga humör.....


Kommentarer
Postat av: Hille, Paulan och Affe

Är det verkligen en skitdag när du fått så roliga nyheter?:-p

2010-11-23 @ 18:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0