Är det värt att spela klumpig?

Mycket tal om dessa promenader och militärer dom här dagarna, men det är det som fyller dom. Igår gick jag femman (mycket kuperad slinga i Galgen). Jag trodde jag var ganska ensam eftersom klockan var 8 på morgonen. Icke, först möter jag tre killar som springer. Hej hej, trevligt att se er. Fortsätter gå då kommer 20 grabbar till. Jag la på lite tempo och möter snart 15 till. Vad gör dom ute och ränner så här dags på en måndagmorgon? Karlar.....

Imorse var det dags igen. Denna gång var jag uppe i spåret klockan 7. Det hade inte ens blivit riktigt ljust än men jag tänkte gå femman iallafall, den är lagom. Jag går och är helt ensam i spåret, så kommer en raksträcka uppe i skogen. Jag ser en man komma gående (det enda jag tänker på är hur Cissi härjar om sitt överfallslarm), jag är allvarligt talat skiträdd men fortsätter gå. När jag kommer lite närmare ser jag att han har milititär kläder på sig. Tacka gud för det. Sen blev jag fundersam på vad han gjorde där med alla kläder på, skulle dom ha övning uppe i skogen? Klart att jag hamnar mitt i det. Som tur var så klarade jag mig undan. Det hade ju varit jätte tråkigt att bli räddad av militärer... Verkligen.

Igår var jag på mitt första träningspass efter sjukdomar på Fräskäs. Överkroppen fick ställa upp och är nöjd idag. Happy monkey!



Gammal bild, men snart är jag i samma form som då =)

Kommentarer
Postat av: Paulie

Kör hårt :) Själv är jag helt förstörd i kroppen efter ett innebandypass i tisdags :)

2010-11-11 @ 18:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0