Ta min hand, jag följer dig

Idag är det fredag. En ledig fredag!
Ny data är inköpt och den var inte alls vad jag räknade med, den gick helt enkelt inte att starta. Guld! Tre beesök på Onoff på mindre än ett dygn, nytt rekord! Nu funkar den iallafall och jag gillar den skarpt! Jag har till och med Skype :D Lägg till juliaforslund91 så snackar vi ;)

Fredag innebär intensiv. Säsongens och sommarens sista med Mange, min idol. MidnattsMaja och jag har bestämt dejt mellan 17.30 och 18.30 i stora hallen på Friskis för att fira in sommaren. Tråkigt att det är 150 grader ute (28 står termometern på men jag litar inte på den) så det kommer förmodligen vara bastu inne i hallen.
Som uppladdning kör jag lite Lars Winnerbäck och äter en banan! MUMMA!

Haha! Om mormor läser det här så tycker jag hon ska veta att det var rea på KUPAN igår, 80%! Jag och mamma köpte fem skålar och ett fat för 10 RIKSDALER! Vi hyllar Kupan till skyarna! Helt fantastiskt!

Träning nu, Shrek på bio sen!
Adjöööööööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0