Det är Gyllene Tider

Sommaren är här för fulla muggar. Mina dagar spenderas inne på en sjukhusavdelning utan AC. Någonstans har beslutet tagits att jag om en månad tar mitt pick och pack och flyttar till sommarstaden Halmstad. Gyllene tider var de va?!
Bild marathon =)



Jag cyklade upp till gymmet i Ultuna en av dom där bastuvarma dagarna. Här är Upplands museét som jag cyklar förbi på vägen till jobbet varje dag.



Min racer tog mig genom stadsparken där massa människor låg utslagna.



Framme! Ganska snygg utsida, sprillans nybyggd!



Nytränad svettbomb! Bra jäkla dött på gymmet på sommaren!



På hemvägen cyklade jag förbi psyket i Ulleråker. Tycker faktist byggnaden är ganska snygg :P



Jag tog en löptur i 30 graders värme. Matt och svettig kom jag hem.
Löpning är meditation!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0