Who says I can't get stoned?!

Jag har haft galet svårt att återhämta mig efter onsdagens nattjobb. Det var ingenting för mig, trots att jag höll mig vaken hela natten. Jag är fortfarande trött och det har gått tre dygn. Nej, jag är tveksam till detta!
Träningen har kommit lite i efterhand och det blev inget gym i torsdags eller intensiv i fredags, som det var tänkt. Jag har legat på golvet här hemma och gett grannarna något att skratta åt, det duger ju det med! =)

Helgen har som alltid varit lugn. Igår var jag hos Calle och Tess och lekte med dom. Vi kollade på en bamse film och jag kunde typ varrenda mening... Illa.. Fick en teckning av söta Tess när jag skulle åka. Hon är så söt!
Jag åkte hem och åt krubb och halvsov i soffan till äckel-Wallander. Buurrr!
Idag har jag arbetat på Friskis. Sötaste killen som hette Theodor satt i mitt knä och lyssnade på sagor som jag snällt fick berätta för honom, trodde jag ja! Efter att ha läst en bok tittade jag upp och där satt typ 5 till barn och lyssnade. De ville höra mera tydligen. Hmm...
När alla barn hade gått smet jag in på gymmet och körde ett hejdundrande pass. Utfall med vikter är ingen höjdare, det är rå jobbigt! Jag saknar att springa ute, men just nu får löpbandet stilla mina behov. Drog en repa på 30 minuter och 2.5% lutning. Det gick riktigt bra och efteråt gled jag svettig ut i omklädningsrummet. När jag skulle ta av Ipod armbandet så var det dyngsurt. Blev riktigt nöjd då!

Nu är det religion studier som står på kvällsschemat. Islam, judendom och kristendom, allt i ett och samma prov. Hur ska detta gå?!




Swettyg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0