Välkommen 2010!

Det här ska bli ett bra år!

Jag ska ta studenten!
Flytta hemifrån, antingen till Halmstad eller Västerås
Jag åker till Grekland med mina fina vänner
Jag tränar hårt för att springa milen i New York nästa sommar
Jag besöker en dietist för att få lite schysst kosthållning
Jag blir moster till bebis nummer 2!
En hel del drinkkvällar ska införas
Det här ska även bli året jag och blomman kommer möta männen i våra liv (haha)!


Mitt år startade inte så vidare bra. Jag jobbade järnet från nyårsafton till onsdagkvällen veckan efter. När jag väl blev ledig blev jag sjuk. Jag har mer eller mindre sovit i fyra dygn, men igår kom jag upp på benen igen! Dagen startades med en promenad upp i Ferlin, vidare in i Nyby gård och sen hemåt igen, så klart med min Nike plus sensor på tassen. Sen laddade jag upp för middag med vännerna och bowling på kvällen. Där startades årets oändliga drink party. Totalt blev det 3 drinkar och en cider för mig. En mrs Purple, en peach sour och en isbjörn (som kan varit det äckligaste jag stött på i hela mitt liv). Petra var inte sämre hon, hon vann för kvällen! Både bowlingen och drinklistan... Jäkla skit!

Nu gör jag mig redo för en promenad upp i Röbo och sen ska jag åka och jobba ikväll. Man lever ett hårt liv ibland. Imorgon börjar skolan.

 


Jag trotsade sjukdomen och gick ut för att leka med Leo i snön. Han uppskattade det ett tag innan han frös för mycket om tassarna.



Promenad uppe i de halv kriminella delarna av Uppsala, all by myself!

 


Med Nike plus sensorn på foten. 5,2 kilometer fick den för sig att vi gått, ganska lagom!


Kommentarer
Postat av: Hille

Läskigt vad stor han blivit Alfons:-) Förmodligen är det du som lärt honom sitta...som med allt annat:-p

2010-01-13 @ 14:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0