För att sedan resa mig upp och gå.

Igår kväll åkte jag ut till East för att hjälpa syster att packa inför flytt. Jag var tröttheten själv och somnade till Hitta Nemo. Hela natten sov jag kasst och hade lite ont i pannbenet när jag vaknade för dagen. Vi packade ihop lite saker i kartonger och kassar innan jag satt mig på bussen som skulle ta mig till skolan. En lektion som var en timme lång mellan 14.30 och 15.30. Bra värdelöst!

Ikväll blir det ett intensivpass som Anna-Lena håller i. Jag behöver avreagera mig allt skit som händer just nu. Jag blir en dålig människa med dåligt inflytande när det händer tråkigheter runt mig.

Moster! Ikväll kl 21 är det The lake house på tv! Tänkte bara säga det. =)

Nu ska jag återgå till ett litet arbete i sjukvård. Gissa vad det handlar om! Jo... Cancer, som allt annat!


Kommentarer
Postat av: Mosta´A¨

åh vad menar du med det? är det något som jag ska se?

Är det bättre än Grace i natten? eller är det rent av en snyftarfilm. Jag ska kolla!!!

Hoppas allt är bra med dig?

PIÖ/ Mosta A`

2010-01-20 @ 11:27:18
Postat av: Mosta´A¨

Igen så är jag helt puckad. Du menade ju igårkväll. och självklart såg jag den liggandes ensam i Nickes rum. De andra var inte intresserade av den filmen. Kan du förstå detta?????

2010-01-20 @ 11:29:28
Postat av: Julia

Misstänkte att du fick se den själv :O Tragiskt! Vi har sett den filmen, när vi åkte någonstans och vi satt i baksätet på bilen :P

2010-01-20 @ 14:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0