Walk a mile in my shoes

Jag är precis påväg till sjukhuset för att arbeta min andra dag där. Började i tisdags med ett dagpass. Det känns bra och jag tror det kommer bli en rolig sommar i 30-huset.

Den här veckan har varit och kommer fortsätta vara smockad med aktiviteter. Måndag- skola. Tisdag- jobb. Onsdag- skola. Torsdag- jobb. Fredag- skola. Lördag- jobb. Söndag- jobb.
Nästa vecka ska jag ligga lågt. Några dagar i skolan och eventuellt en dags jobb. Det får räcka. Måste hinna med allt pluggilugg jag har just nu också. Har varvar arbete och skola med historia uppsats, sjukvårds uppsats, etik uppgifter och en liten uppgift i organisation & ledarskap. Nu är ni imponerade va? Haha, jag trodde aldrig jag skulle hinna med det! :)

Nu tar jag en promenad upp till sjukhuset!

Kommentarer
Postat av: mosta´A

hej lilla gumman!

jobba inte ihjäl dig. man måste ha lite kul oxå inte bara jobb eller skola. Piö/ mosta A

2010-02-04 @ 13:14:12
Postat av: Hille

Håller med moster:-)

2010-02-05 @ 10:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0