För trött för att sova...

Igår gick jag i skolan ett par timmar mitt på dagen och arbetade med projektarbetet. Vi får se hur det går med detta fenomen. Så svårt! Mitt i allt så ringde dom från sjukhuset och frågade om jag kunde sitta vak, javisst tänkte jag! Kom dit och det blev en rejält jobbig kväll med mycket saker som hände. Jag kom hem helt utslagen och la mig i sängen, kunde såklart inte somna... Och imorse kunde jag inte sova. Så här sitter jag. Trött som ett as och väntar på att vi ska ha lektion på Perrys gym klockan halv 1. Jag tror att jag ska lägga mig och kika på en film snart =)

Jag längtar efter syster, Alfie och moster idag. Det är jobbigt....



En uppgiggande teckning som jag fick av söta Tess när jag var där på besök. =)


Kommentarer
Postat av: Hille

Vi saknar dig oxå. Men alldeles strax ses vi. Då kan du få mysa järnet med oss:-) Puss

2010-02-09 @ 22:03:13
Postat av: Mosta´A

Hej lilla Gumman!

Jag saknar dig oxå. sitter här i snöstorm och ska försöka plugga jag med, se hur det går!

ha de` PIÖ/ G-Mosta

2010-02-10 @ 09:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0