Death and all his friends

Om jag inte nämnt det tidigare så fick jag 100% tjänst uppe på sjukhuset i tre månader med möjlighet till förlängning. Här var det tänkt att jag skulle skriva en slags predikan om hur gammal jag blivit, men så blir det inte nu! Jag ska slå mig ner i soffan och dricka te och glömma bort det faktum att jag numera är moster till två kids och att jag snart flyttar hemifrån.

Förresten så saknar jag "Big brother Kitty" idag, tråkigt att han har det blåsigt och kyligt i Toronto. Inte för att det är så mycket bättre här, MEN MEN! Jag saknar iaf storebror idag...


Kommentarer
Postat av: Hille

Du är gammal syster:-) Moster och allt, men du gör ett himla bra jobb som moster. Alfie saknar dig. Och jag med förstås. Puss

2010-03-02 @ 08:30:26
Postat av: verna

jasså där ser man :) ska julanta flytta snart?

2010-03-09 @ 09:55:18
URL: http://vernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0