På plats i Halmstad city

Nu är jag på plats i Halmstad och har stressat ner på stan för att köpa mobilt internet idag! Nollningen är ju skapligt hektisk måste jag erkänna, får dock tänka på att det är under en veckas tid så jag överlever nog på något vis. =)

Klassen är supertrevlig och kommer bra överrens med varandra. Vi skämtar mycket om livet som fattig student. Jag och Jesper (en kille som ska läsa Internationella relationer) träffades inne på Maxi idag. Det första han kläcker ur sig är "Morötter är billigt..... Och mättande". Så skrattade vi. Bra humor?

Jag har tagit ett par bilder, men har inte riktigt tid att visa dom nu. De kommer så småningom. Jag kan dock erbjuda en av våra nollelåtar!

Vi är FHV:are
Hälsa Hälsa!
Att festa det är dumt och fel
Så vi festar inte alls
Studentfester och bot
Är bara hälsohot
Ja vi är FHV:are
Och festar inte alls!

MEN detta var ju inte sant
Inte inte!
Det är klart vi festa kan
Festa festa hej!
För studentfester och bot
Är väl inga hälsohot
Så vi festar jämt minsann
Festa festa hej!

Kanske ska tillägga att bot är den alkohol som är tillåten under nollningen, cider och öl!

Jag återkommer med mer info!


Kommentarer
Postat av: Elin

SPÄNNANDE!



Bilder på huset snart por favor! :D



Puss

2010-08-26 @ 12:16:07
URL: http://mentittahit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0