Midnattsloppet 2010 - The time of my life

Igår gjorde jag det roligaste så här långt i mitt liv! Jag sprang midnattsloppet  med Maja!
Kameran var med och får lov att beskriva hur det var! SÅ JÄKLA KUL!



Middag på en indisk restaurang där Maja var tvungen att visa upp sin (biceps) tröja.



Familjen Pavek har en liten utbytesstudent hos sig just nu, Nils. Nisse är från Tyskland så vi fick öva på engelskan hela dagen! Han fick vara vår vapendragare och även agera fotograf! Han skötte sig exemplariskt!



Vi var toktaggade när vi stog och kollade på karnevalen innan. Snygg färg på tröjan, right?



Håruppsättning och pill med iPod minuterna innan start!



Och så bar det av!



Två starka och lyckliga tjejer efter målgång! Min tid blev 1.03.22 vilket jag är rysligt nöjd med, med tanke på förutsättningarna. 24 grader och hög luftfuktighet (vilken resulterade i två dödsfall (!) och en jäkla massa avtuppade människor längs med banan). Jag personligen tyckte tiden gick alldeles för snabbt och mina sista ord innan vi lämnade Södermalm var "I want to run again!". 


Kommentarer
Postat av: mosta A´

2010-08-17 @ 19:28:46
Postat av: mosta A´

´GRATTIS LILLA GUMMAN, jag är stolt över diiiii.

Kul att det blev så fina bilder på er bägge två.

MOSTA A`

2010-08-17 @ 19:30:03
Postat av: MAJA.

Yes, vårrus nästa? Eller blodomloppet? Vilken kommer först? :)

2010-08-19 @ 15:31:25
Postat av: MAJA.

Jag lånar några bilder så att mamma får se hur svettiga & härliga vi är :D

2010-08-19 @ 15:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0