Vad tycker man... egentligen?!

Jag var ute och sprang häromdagen. När jag kom hem så satt jag mig ned på stenen utanför porten och stängde av Nike+. I mina öron hör jag "Congratulations, this is Tiger Woods. This was your fastest work out." Min första tanke var; "Haha, ofta han pratar." Min andra tanke var; "Ska man ta det här seriöst?". Sen kom jag på mig själv. Trots att han inte skött sig så bra privat (vilket jag känner att jag inte ska lägga mig i), så är han en galet bra atlet. Jag tackar för dom orden han sa i mina öron, och skuttar gärna ut på fler snabb-turer i skogen. =)




En sliten, men nytränad dam i sina bästa år ;)


Kommentarer
Postat av: Hille

Jag saknar den slitna damen!

2010-04-23 @ 23:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0