Påsk i Björkhaga city

Nu har vi kommit tillbaka till fastlandet efter en ganska spännande påsk på Gotland. Vi har hängt i Björkhaga och hållt koll på våra grannar Lebba och Teckla. Tänkte inte skriva så mycket, mest visa lite sjuka bilder! Enjoy!



Blomman kör premiärdoppet redan andra dagen! (Alla som har badat i Björkhaga vet att man är på Öland innan man kan doppa sig).



Löptur på påskdagen, Blomman valde att visa den vackra sidan. =)



För en sekund kände jag mig som Usain Bolt. Skitigaste löpdojorna i världshistorien. Det var lerigt och jag prickade alltid vattenpölarna... Hmp!



Fick tvätta av skorna i Östersjön, med ett gäng döda svanar som sällskap.



Vi gick mellan Tofta och Gnisvärd med Leo, han var nöjd!



Vi mötte upp den forna Uppsalabon Ida för en fika på Ringduvan vid Österport, sen blev det stadsvandring! Gick upp för Hästbacken 4 gånger, det är inte mänskligt!



Ungdomarna var uppe och klättrade i ett utkikstorn som jag inte minns vad det heter. Riktigt mysigt trots tråk väder!



Avslutar med en bild på Mosters lilltjej =)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Evelina utan byxor? haha! Tur hon inte är gammal nog att bry sig.

2010-04-10 @ 13:55:41
URL: http://sofiaineast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0