Verklighetsuppfattning

Den här helgen startar Superligan igen. Idag ska jag på min första match för att se Sirius, och Låret, möta Warberg. Jag förväntar mig inte så mycket, men jag har längtat efter den här dagen sen i Maj då jag såg Sirius gå upp i Superligan för första gången.

Idag är jag lite nedstämd. En tjej som jag kände för länge länge sen förlorade sin mamma för två månader sen. Det gör så ont i hjärtat att tänka på det, och egentligen vill jag bara krama om min egen mamma och säga; "FÅ ALDRIG CANCER!!!". Jag vet att hennes mamma varit sjuk i många år, säkert 4-5 år, och har varit "frisk" ett par omgångar under den här tiden. Men nu har hon alltså åkt uppåt, och det gör ont att tänka på det.
Lite avreaktion bara. Usch...

Nu ska jag jobba och sen köra stenhårt på gymmet, jag behöver tänka på annat.


Kommentarer
Postat av: Hille

Vems mamma??

2009-09-21 @ 12:06:02
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0