Svettlängtan!

Jag har en enorm svettlängtan. Jag har börjat komma tillbaks till gymmet nu och varit där ett par gånger de senaste två veckorna. Det tråkiga är att jag har mesat.... Jag vet ju mycket väl om att man inte ska gå ut för hårt, så jag har mesat. Tråkigt!!!! Jag längtar efter intensivpassen med den nyblivna pappan som bor under oss, där får man svettas ut allt och när man går därifrån är man som en ny människa. Idag var jag lite tokig på gymmet och valde att lyssna på 4 låtar från hans pass, då fick jag min "svettlängtan", den bästa längtan i HEEELA världen. =)

Förövrigt så invigdes mina nya skor idag, dom var perfa!
Nu vill jag sova!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad har du köpt för skor?

Mina är köpte på Nilsons.

2009-09-11 @ 17:14:53
URL: http://sofiaineast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0