Lite pics från helgen!


Alfons kände sig trygg på mosters mage och sov jättedjupt :)



Vi var uppe och klättrade i väktargången, här är utsikten mot stan



och utsikten ner mot havet, om man tittar noga ser man Tobias och Stina i det andra tornet



NAKED GUY! Han låg och fläktade sig på bäddsoffan morgonen till ära. Ser helt oskyldig ut :)



Vinkade hej då till Gotland från baken på båten


Har ingenting med helgen att göra men här är mina nya, urtjusiga träningsskor! Nike såklart!

Nu ska jag sätta mig i "fårfotöljen" och läsa igenom hela körkortsboken. Det börjar närma sig =)


Kommentarer
Postat av: Mosta´A

jag belv lite orolig att du inte hade varit med på gotland. syskonen hade huinnit skriva före dig. men nu ser jag att du var med. vilken gooo liten sork. ska tröffa på fredag!!!!

2009-09-09 @ 16:13:47
Postat av: Julia svarar!

Haha du är så söt moster! Jag har varit lat och inte orkat skriva :P Visst är han söt? Pussa han lite från mig i helgen!

2009-09-09 @ 16:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0