Kultisnatten

Den hemskaste dagen är här. Kulturnatten... Det enda positiva är att Melody club är på musikens hus och spelar. Mina vänner är förmodligen inte så lätt övertaliga. Tråkigt...

Jobbet idag gick utmärkt och jag jobbade med tre trevliga (och unga, jag är gammal tant jämfört med dom :O) tjejer. Vi ska prova på spinning kom vi överrens om. YEY! Äntligen! Jag hann inte in på gymmet då jag fick plåstra om en tjej som gjorde illa sig. Doktor Julia!

Nu ska jag trampa upp till Ling och träffa mina vänner! Adjöken


Kommentarer
Postat av: Hille

Hälsa blomman och tacka:-) Kommer hon på din fest??

2009-09-16 @ 14:44:37
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Affe

Uppdateringsdags snart?:-)

2009-09-16 @ 23:25:03
Postat av: mosta´A

vad var det jag sa. är du sjuk ´Julia eller???

har du träffat Byggis så du inte hinner skriva!!!!!

skojar bara jag vet vad du har gjort. puss på diiii!

Gay mosta´A

2009-09-19 @ 18:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0