I'll be love suicide

Jag är bra bra ibland! Har ni hört den förut?

Upp 7.30 - långpromenad med Leo på 75 minuter.
Hem - vidare till gymmet
Hem - skolan för att skriva idéskiss
Hem - vila innan 80 minuters körlektion
Hem - äta mat och skriva historia uppsats på 2 sidor

Allt har flytit på riktigt bra idag! Det gick jätte bra på gymmet och ÄNNU bättre på körlektionen, det kändes så jäkla bra idag! Min lärare var imponerad för att jag var så bra på trafikregler, det är inte varje dag man får sån uppskattning! Nu ska det övas nere på Gotland, morfars parkeringsplats kommer bli mitt nya "hak"! Jag är så nöööjd idag! För att berömma mig själv så beställde jag precis hem två armand från juliaberg.blogg.se, det kommer bli as grymt och jag hoppas jag får dom innan veckan är slut. Nu ska jag fortsätta med min uppsats och sen klippa klorna på odjuret! puss unt kram!

Kommentarer
Postat av: Lill Affe

BRA MOSTER JULA:-) Vi ses snart!

2009-09-01 @ 22:49:18
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0