Utvärdering av första intensiven!

Nyss hemkommen från första intensivpasset med Mange den här säsongen. Jag är duktigt imponerad av mig själv! Trots en kraftig lårskada och med kryckor så har jag hållt kondisen på tipp topp! Som alltid så lägger jag mig sist i starten av intervallerna. Idag kom jag in som nummer 4! Nummer 4 av 120 är hyffsat bra, nästan olagligt bra! Jag är nöjd, jättenöjd!

Det var ett nyupplagt pass. De två första låtarna (uppvärmning & tempohöjning) var kanske inte de bästa. Sen kom Lady gaga och Jordin Sparks. Jag tog i som aldrig förr, trots att jag var helt lost i alla övningar. Benet sa aldrig ifrån och jag bara matade. Den obligatoriska "trekanten" var kvar i slutet, dock med en urusel låt så jag orkade inte belasta armarna och gick ner på underarmarna. Jag stog ändå ut! Varenda armhävning, varenda magövning, jag gjorde allt och är supernöjd!

Funderar på om jag ska gå på söndag igen, det här är så roligt! =)

Kommentarer
Postat av: matilda

härligt julia!får typ energi bara av att läsa detta!

2009-10-11 @ 15:42:27
URL: http://casperliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0