Ursäkta mig.

Jag har blivit en dålig bloggare. Har haft noll motivation och haft annat på tankarna.
Helgen spenderades på Gotland med mamma och pappa. Tog det bara lugnt hela helgen. Gick massor av promenader, den allra mest minnesvärda var strandpromenaden från "stora" (där alla stekisar hänger på sommaren) Tofta hela vägen bort till hamnen i Gnisvärd, Leo sprang nästan hela vägen utan koppel och var jätteglad. Jag gillar Gotland. Det gör jag faktist.

Nu är jag hemma och fokus ligger på jobb och träning de sista dagarna på lovet. Jag börjar bli gammal. Jobb är någonting mamma och pappa pratade om när vi satt vid matbordet när alla syskonen fortfarande bodde hemma. Vad har hänt med världen?
Svar på den tack!


Snygg nyklippt kille!



Mitt bofäste på Gotland. Störtskön säng!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Leo är den sötaste hunden jag vet men han ser förjävlig ut med den där frisyren!

2009-10-28 @ 17:40:21
Postat av: Betty Matilda

Nej jag tycker leo är fin i den där frisyren.

himla gullig hund de!

2009-10-28 @ 20:24:23
Postat av: Hille

Leo är den SÖTASTE, klippt eller oklippt!



Ja du Julia var tar världen vägen:-) Du börjar bli gammal, man måste bara gilla läget:-D

2009-10-29 @ 11:46:39
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Storebror

Meningen med livet är att jobba! Och att åka skridskor, och båda sakerna ska jag göra imorn:)



Just ja, världen är korrupt också. Glöm aldrig det lillasyster.



Söjt Fisprop!

2009-10-29 @ 18:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0