Köpenhamn!

Igårkväll kom jag och mina två bananer hem från Köpenhamn. Hade så jäkla roligt och vi får aldrig chansen att vara riktigt omogna, så de senaste dagarna har vi varit just det, OMOGNA! Satt och lekte med en godis som Carro hittat på godislunden. "Jag orkar inte mer nu" kan vi kalla den för. Vi har även ätit en jäkla massa mat! Nästan olagligt mycket, men det har varit gott! Vi satt även på en bar och drack strawberry daquiris efter ett restayrangbesök. Efter det gick vi hem och sov, klockan var liksom 12! Vi har även gått vilse, massvis med gånger. Vi har varit på Netto och köpt alkohol (ja moster och kusiner, vi var på NETTO).

När jag har tid och ork lägger jag in bilder, nu ska jag plugga teori....


Kommentarer
Postat av: Kusin A

Haha!:D Det är okej att du va där men låt dt inte bli en vana:P Hur gick det med lotterna?:) Nu vaknar snart Casper måste kila, är barnvakt själv för första gången:)

2009-10-09 @ 15:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0