Kom ihåg mig då.

När varje dag känns likadan och när det skymmer över stan.

Jag vill så gärna gå och se Larsan den 3 december.... Ska nog försöka köpa biljetter på blocket eller något. Jag vill, vill, vill!

Igår körde jag halkbanan, SÅ SJUUUKT KUL! Jag skulle kunna göra det igen! Elin och jag delade bil, fick köra automat som jag inte kört tidigare, men det gick bra! Men gud vad jag skrattade, vi körde high five hela tiden så fort vi lyckades med någon (vilket var sällan.. men men!). Idag körde jag min omkörningslektion. Jag känner doften av körkort, gör ni? Ska fokusera på teorin nu i ett par veckor, skolan får komma i andra hand (för en gångs skull).

Ska försöka övertala Blomman att skicka över bilderna från Köpenhamnis under dagen.

Nu är det historia och organisation och ledarskap. Jippie....

Kommentarer
Postat av: Hille

Du är inte sugen på winnerbäck i Växjö? Puss

2009-10-08 @ 19:10:29
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0