Ett gott skratt förlänger livet!

Nyss hemkommen från arbete och slit i alla hörn av Fålhagen, överklass damer hit och överklassdamer dit. Det är skönt att få komma hem, läsa sina bloggkommentarer från systrar, bror och Betty Matilda. Jag har skrattat och kommit fram till att mina syskon och Betty (Paul också såklart) är bäst i hela världen! Punkt slut!

Lite foton från Gotland!


Jag och lillgrabben på Tofta



Söta pollar red förbi, as häftigt!



Vi lekte badvakter a'la Pamela Anderson och David Hasselhoff



Leo hittade en (svart!!!) kompis!


Kommentarer
Postat av: Hille

Klart vi är bäst:-) Vi är den bästa syskonskaran + bihang då:-) Saknar dig. Ses om tre veckor. Alfons hälsar till moster daudonn.

2009-10-30 @ 09:46:59
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Mosta´A

jag ser vilka snygga stövlar du har på dig. hoppas ni hade det skönt eller det vet jag att ni hade!!!!

piö

2009-11-02 @ 14:13:38
Postat av: Mosta´A¨

jag ser nog vilka snygga stövlar du har på dig. hoppas ni hade det skönt på gotland eller det vet jag att ni hade. Piö

2009-11-02 @ 14:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0