En trogen vän!

Sitter och lyssnar på Lars Winnerbäck. Min idol. Ibland lyssnar jag ingenting på honom, ibland jämt och ständigt. Jag har haft en ganska tuff vecka med skola, jobb och saker runt omkring, då är det kanon bra att ha en trogen vän som spellista på Spotify. Just nu lyssnar jag på timglas, hoppas inte grannarna hör! HAHA, det låter inte vackert....


På torsdag åker jag, mamma och pappa till Gotland för att hänga. Det pratas om att vi ska åka till Fårö, ta en tur i hälsostigen i Visby och träffa lite släkt och vänner. En liten paus från vardagen alltså. Träningskläder kommer få följa med så jag kan ta en tur på stranden och runt koviks kapell. Fan vad skönt, rent utsagt. Tror jag ska gosa ner mig i sängen nu och kolla på första säsongen av Grey's, jag saknar George!


Kommentarer
Postat av: mosta Á

visst är det hemskt att han inte finns längre. jag saknar honom oxå!!!!!!

2009-10-18 @ 20:12:11
Postat av: kusin A

Jag saknar honom också! Men han har inte riktigt varit med på länge (i förra säsongen heller).

2009-10-20 @ 20:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0