We belong together..

.. like the open seas and shores.

Jag är trött idag! Har inte gjort någonting vettigt alls! Satt med min vän Lars och lekte att vi sköt varandra över msn, så vettig är jag idag! Pappa jobbar "natt" den här veckan och mamma är iväg på hembesök någonstans. Så jag är alldeles själv med odjuret. Alldeles nyss så lämnade jag datan för att gå en promenad med Leo, sen lagade jag mat och i brist på fantasi så blev det veggieburgare med bulgur. Det passar inte ens ihop, men det gick ner i magen ändå!

I afton ska jag plugga. Orkar inte alls, men det är prov imorgon så det är nog bäst att kolla igenom kompendiet (Akuta insatser vid förgiftning, diabetes, astma/KOL, kramper och anafylaktisk chock) så jag har någon chans att klara det imorgon. Sen ska jag mysa ner mig och kolla på Pretty Woman som går på nian. Oj, nu kom jag på mig själv! Jag sitter och lyssnar på Backstreet boys, vad är det med mig?



Röbo i mitt hjärta, min runda på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0