Träningsglädje på max nivå!

Tillbaks på mitt favoritställe nu. Idag var första passet på en vecka och två dagar. Kroppen skrek efter träning och jag njöt hela timmen ut! Hade orkat mer, men kanske inte så bra att ta ut sig efter sån lång vila? Jag ser fram emot mitt 7 km pass som jag ska ta i Röbo på torsdag. Jag cyklade till torgkassen innan jag åkte hem efter träningen och köpte kvarg, fun light och frysta hallon. Har hört att det är proteinrikt, lågkalori och gott, och det var det! Ta mig tusan. Det ska jag ta när jag är sugen på glass eller sötsaker. Riktigt gott faktist!

Nu sitter jag och kollar på "Krig och Fred" som går på ettan. Jag är väldigt intresserad av "kostymdrama". Mina favoritfilmer är alla kostymfilmer (Patrioten, Stolthet och fördom & Braveheart). Den här serien går i fyra delar, varje del är 1 timme och 45 minuter lång. Bra avslut efter tisdagsträningen i fyra veckor framöver. :)


Mamma hittade Mac & cheese på Ica idag. Gott (och sjukt onyttigt) som en förberedelse för USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0