TRÄNINGSDAG!

Först sjukgymnastik på morgonen, gick bra! Kom dock inte undan övningar som jag hade önskat. Återbesök på måndag för att se om musklerna inte är inflamerade längre. Hoppas!

ROCK ON!
Kvällens träning var dock det bästa på hela den här veckan. Cyklade i intervaller till gymmet. Körde ett hårt intensiv pass i en timme, hoppade från stretchingen och gick in på gymmet och fortsatte med lite mag och ben träning. Jag skulle orkat en timme, var helt galen. Sen cyklade jag hem igen, den här gången fullt tempo hela vägen (en resa på kanske 2 minuter, HAHA).
Nu avslutas kvällen med House och min nya favorit, Mini keso med äpple och kanel, MUMS!


En ny, kalorisnål, favorit!
(kanel ökar förbränningen också, kan det bli bättre?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0