Torsdag med lördagskänsla!

Rock on! Jag vaknade som vanlig 8 imorse. Gick upp direkt, tog mig en banan och gav mig ut i spåret. Jag vågade inte ta 7 kilometarn idag, så det fick bli en 4,5a. Nu i efterhand så hade jag nog orkat den långa, men det är lätt att överträna. Jag ska ta med mig mina löpargrejer till the place to be i helgen. Det får bli en morgontur på lördag.

Alldeles snart ska jag åka till East och lämna Leo (som mår lite bättre idag, dock sliten fortfarande). Sen är det bara hem och packa väskan. Sen är det avfärd. Spännande det här ska bli!
Vi hörs imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Hille

Var ska du ut å åka nånstans??:-)

2009-05-21 @ 13:36:02
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0