This is the story

Nu är ALLLT klart i skolan. Jag fick tillslut ett godkänt i matte B, hur skönt som helst!
Nu är det bara HLR kvar, sen så slutar skolan. Okej, lite annat är det också, men det är väll det som är lite viktigt. Svårt är det inte, och det ska bli jättekul!

Idag så tog jag och syster en tripp till gränby centrum. Vi sprang från bilen för det regnade kolosalt mycket! Jag som hade en löptur att se fram emot efteråt.... Iallafall så gick vi ett varv därinne och kollade på kläder, studentpresenter och löparställ. Vi köpte oss en varsin tröja, likadan med exakt samma färg, från Vila. Den ska jag nog allt ha på mig imorgon. När vi kom hem så hade regnet gett med sig lite så jag gav mig ut på en tur. Trots "ren" luft så var det tungt idag. Kändes som benen vägde ton och att jag aldrig kom någon vart. När jag kom hem gjorde jag nya sjukgymnasiks övningarna. Mycket mage tränas nu för att stabilisera kistan. Min sjukgymnast är bääääst! =)


"Deltar i BAS kampen", måste vara en stulen tröja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0