Tap on my window, knock on my door...

.... I want to make you feel beautiful.

She will be loved med Maroon 5 har förgyllt min dag. Tack för den!

Förkylningen är bara värre och det var tur att jag var hemma idag. Är hemma imorgon igen för jag snorar ihjäl mig. Helt värdelöst. Axeln är omtejpad för dagen också så det stramar i hela axelpartiet också. Två veckor kvar med tejpad rygg, hett som fan!
Träning missar jag också, mest pågrund av förkylningen. Tejpen går det att träna med, men inte med en förkylning som sitter ända uppe i hjärnstammen. Höhö, det lät kul. :P

Nu ska jag vila ögat och titta lite på ögonlocken. Eventuellt så ska jag snora lite mer, allra helst ska mitt fjärde näsdukspaket ta slut under natten. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0