Suicide Medicine

Rise and shine!
Lite fel uttryck kanske med tanke på att jag gick upp 8 imorse. Skönt att starta dagen tidigt tycker jag!
Kvällen igår blev ju som Valborg brukar bli. Som vanligt så spårade det som vanligt. Jag och Blomman gick hem till mig klockan 1, hennes mamma hämtade henne här. Jag var så less just då så jag ville bara lägga mig ner, och det gjorde jag!

Dagen då! Vi möttes på stan klockan 10. Kollade på forsränningen (såg kanske 5 båtar, inte mycket med alltid något), sen gick vi och köpte sallad på Ahlbergs i Svava (No more Cupido) och slog oss ner i slottsparken, en park som ligger nedanför slottet precis. Det var varmt och jag brände mig på bröstet, det får man räkna med... Vi gick runt och träffade människor och åt jordgubbar också. Precis som det brukar vara!  Vid klockan 4 åkte vi ut till Rasbo och grillade lite halloumi och åt klyftpotatis (de andra åt gris och ko, inget för mig). Senare åkte vi in till stan igen, men var där kanske en timme sen vart det hemfärd. Sandra var ju som vanligt tvungen att hälsa på Urkel......

Idag är det slappdag! Jag har städat HELA mitt rum, till och med rensat i garderoben och gjort det fint! Vilket ryck jag fick. Nu ska jag äta lunch snarast, är svin hungrig, och sen ska jag ta en promenad upp till kusin som fyller 21 år idag. Mer än så ska jag inte göra. Jag ska träna, Manges intensiv, ikväll halv 6. Sen är det viiiiiila! All night long.

Vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Sandreew

hehe jag och urkel är bästa polare....

2009-05-05 @ 20:37:57
Postat av: Sandreew

hehe jag och urkel är bästa polare....

2009-05-05 @ 20:38:17
Postat av: Sandreew

hehe jag och urkel är bästa polare....

2009-05-05 @ 20:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0