Som bara båtar gör...

Fredagskvällar i all ära! Vila och vetan om att det är ledigt i två dagar. Jag tycker om det!
Idag slutade jag halv tre, men jag och en tjej i A satt kvar till halv 4 och skrev lite på vårat engelska arbete, vi fick en liten speciell uppgift som icke kan avslöjas :P

Nu sitter jag och glor på Helens små underverk på tv. Jag är helt slut i kroppen efter en hel dag i skolan. Fick ju faktist träffa Micke Persbrandt idag också! Dagens höjdpunkt, vart även inbjuden på fika (blickar är mer än ord). Rätt så ballt att man "stöter" på en liten kändis när man ska till Kattes matsal och käka lite. Han satt och drack kaffe utanför en piketbuss. Jävla slappt jobb det där är, skådespeleri! :P

Film tittande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0